Scena gejowskiego seksu w bajce. Rodzic ostrzega przed "Strażakiem Samem"

Kilka tygodni temu pisaliśmy o spostrzegawczej mamie, która w jednym z odcinków "Pszczółki Mai" dopatrzyła się męskiego członka. Epizod animacji dla dzieci z obrazem, którego z pewnością nie powinny one oglądać, został usunięty z Netflixa. Tymczasem siec obiega kolejna przestroga zniesmaczonego "żartem" rysowników rodzica. Adam Tranter umieścił na Twitterze wpis, którym informuje o scenie "Strażaka Sama", jaką obejrzał w telewizji ze swoimi dziećmi. Udostępniony przez niego fragment animacji sugeruje, że pomoc bajkowego kolegi przypomina raczej stosunek seksualny. Opinia innych rodziców jest w tej sprawie podzielona. Większość internautów jest przekonana, że dzieci nie dostrzegają nic niestosownego w przytoczonej scenie. Według nich podobne "żarty" są oczkiem puszczonym w kierunku dorosłych, którzy oglądają bajki z nieletnimi. Inni doszukują się przekazów podprogowych, które miałyby powstać celowo i nieświadomie wzbudzać w najmłodszych niestosowne skojarzenia i negatywne emocje. Scenę "gejowskiego seksu" w "Strażaku Samie" obejrzycie, klikając w zamieszczony poniżej link - "My kids were watching Fireman Sam and then this happened".

sekswbajceanimacjeprogramtv

Reality show Majdanów w wiosennej ramówce TVN. Będzie hit?

Wiosną w TVN zadebiutuje nowy program reality show - "Iron Majdan", którego gwiazdami będą Małgorzata Rozenek-Majdan wraz z mężem Radosławem Majdanem. Program został specjalnie stworzony dla pary, która od czasu "Azja Express" cieszy się ogromną popularnością. Jak zapowiadają przedstawiciele stacji, będzie to jedna z najdroższych produkcji w jej historii. Nagrywając program, Majdanowie podróżowali po świecie i w każdym z odwiedzanych miejsc musieli wykonywać zadanie specjalne (tłumaczy to wysoki budżet). Widzowie będą mogli oglądać ich zmagania i zachowania w ekstremalnych sytuacjach. Czy kolejny raz przyciągną przed ekrany miliony widzów? Przekonamy się już za kilka miesięcy! Więcej na temat "Iron Majdan" znajdziecie w poniższych materiałach.

realityshowMajdanówprogramtvtvn

W Szczytnie zniszczono dom, który wyremontowała ekipa Dowbor. To pierwsza tego typu sytuacja w programie!

Katarzyna Dowbor wraz z ekipą budowlaną w programie "Nasz nowy dom" spełnia marzenia ubogich, dotkniętych przez los rodzin o bezpiecznych i przytulnych czterech ścianach. Od 29 września 2013 roku, kiedy wyemitowano pierwszy odcinek, już ponad 100 potrzebujących otrzymało nadzieję na lepszą przyszłość w postaci wyremontowanych, całkowicie odmienionych wnętrz i... zwykłej, ludzkiej życzliwości. Zdawać by się mogło, że program niewątpliwie misyjny będzie wywoływał jedynie pozytywne emocje... Dotychczas tak przecież było - mieszkańcy chętnie pomagali ekipie, by "nowy dom" gotowy był na czas, a widzowie zachwycali się zmianami i w ciepłych słowach wypowiadali się o występujących rodzinach. Niestety, ostatnia sytuacja z programu pokazuje, że ludzie potrafią być również niezwykle perfidni, interesowni i zazdrośni! Bohaterką kontrowersyjnego odcinka była pani Lidia ze Szczytna (woj. warmińsko-mazurskie), która sama wychowuje dwie córki: 13-letnią Darię i 18-letnią, niepełnosprawną Małgosię. Ekipa odmieniła ich dom, ale tym razem bez pomocy kogokolwiek z zewnątrz - wszyscy sąsiedzi odmówili. Jednak dopiero to, co wydarzyło się po wyjeździe budowlańców, wprawia w osłupienie. Ktoś oblał świeżo odmalowaną elewację domu pani Lidii niebieską farbą, a nocami straszy rodzinę, pukając w okna i rzucając w kierunku domu kamieniami! "Zniszczenie tego jest dla mnie niepojęte, nie mogę tego zrozumieć. Jeśli ktoś nie chce pomagać, nie ma problemu, bo przecież nie ma takiego obowiązku, ale niszczyć to, co ktoś inny zrobił, to już jest zawiść" - mówiła Dowbor w jednym z wywiadów. W sieci roi się od ostrych komentarzy na temat zachowania mieszkańców Szczytna. Nam też trudno uwierzyć, że ktoś może tak postępować! Więcej na temat tej bulwersującej sprawy znajdziecie w poniższych materiałach.

zniszczonydompolskarzeczywistośćprogramtv

Penis w "Pszczółce Mai". Nieprzyzwoity odcinek został już usunięty [WIDEO]

"Pszczółka Maja" to jedna z najbardziej popularnych animacji. Pamiętamy ją jeszcze z czasów naszego dzieciństwa. Obecnie w telewizji wyświetlana jest jej odświeżona wersja, która kierowana jest do najmłodszych widzów. To, co na ekranie telewizora zauważyła pewna matka, z pewnością nie było widokiem odpowiednim dla kilkulatka. W jednym z odcinków znanego serialu animowanego pojawił się obraz... penisa. Zaniepokojona i zniesmaczona kobieta zgłosiła to do platformy Netflix. Gorszący odcinek zostanie usunięty. Na razie nie wiadomo, czy twórcy zastąpią go ocenzurowaną wersją. Rysunek przedstawiający męskie przyrodzenie w "Pszczółce Mai" nie jest pierwszym tego typu przypadkiem w historii animacji dla dzieci. Słyszeliśmy już o erekcji w "Małej Syrence" czy słowie "sex" w "Królu Lwie". Aluzje nie są oczywiście przypadkiem. Według niektórych twórcy bajek celowo zamieszczają w animacjach symbole zrozumiałe tylko dla dorosłych, aby urozmaicić im seans. Jak twierdzą pozostali, ukryte obrazy skierowane są prosto w niewinne dzieci, do których przekaz trafia podprogowo.

peniswPszczółceMaianimacjeprogramtv

W dzień bawi się z dziećmi, w nocy z rodzicami. Seks-robot Samantha stał się częścią tej rodziny

Seks-roboty stają się coraz bardziej popularne. Niektórzy przywiązują się do nich tak bardzo, że zaczynają traktować je niemal jak członków rodziny. Dla 36-letniego Arrana Squire'a erotyczna lalka o imieniu Samantha stała się bardzo ważną częścią życia... jego oraz jego najbliższych krewnych. Za dnia Samantha spędza czas z dziećmi Arrana, noce urozmaica swojemu "właścicielowi" oraz jego żonie. Nietypowa para mężczyzny z lalką wystąpiła dziś rano w jednym z brytyjskich programów telewizyjnych. Prowadzący Phillip Schofield i Holly Willoughby nie kryli zaciekawienia oraz przerażenia realistycznie wyglądającą Samanthą. "Któregoś dnia twoje dzieci zorientują się, że tata uprawia seks z Samanthą, która nie jest ich mamą. Czy to nie jest trochę dziwne?" - dopytywali Arrana. Mężczyzna zaprzeczał, przekonując, że obecność seks-lalki w sypialni ma jedynie "pomagać ludziom", nie "zastępować kobietę". 38-letnia Hannah Nguyen, żona Arrana przyznaje, że satysfakcjonuje ją życie w trójkącie. "Samantha jest jak członek rodziny" - wyznaje. Link do pierwszego w historii "programów śniadaniowych" wystąpienia seks-lalki znajdziecie w materiałach zamieszczonych poniżej.

branżapornodladorosłychprogramtv

Pijani celebryci będą "uczyć" nas historii Polski. "Drunk History" w telewizji już tej jesieni

Jeśli myślicie, że w telewizji widzieliście już wszystko, zapytamy: A będących pod wpływem alkoholu celebrytów uczących historii? Już w październiku tego roku na mały ekran trafi nowy program rozrywkowy. W "Drunk History - Pół litra historii" znani aktorzy, piosenkarki i tancerze opowiedzą swoje wersje historii Polski. Żeby jednak nie zanudzić widzów, do swojej dyspozycji będą mieć cały arsenał alkoholi. Ten format reality-show szczególnie popularny jest w Wielkiej Brytanii. Celebryci, influencerzy oraz gwiazdy kabaretu opowiadają o zabawnych sytuacjach wielkich wydarzeń historycznych. Następnie fabuła jest inscenizowana, a na ekranie pojawiają się aktorzy. Pierwszymi uczestnikami polskiej wersji programu mają być Katarzyna Kołeczek i Bartek Kasprzykowski w rolach narratorów oraz Piotr Cyrwus, Mirosław Baka czy Rafał Mohr w historycznych inscenizacjach. "Fakty z historii Polski odtworzone zostaną w bardzo nietypowy i zabawny sposób" - zapewnia producent wykonawczy ATM Grupa.

PółLitraHistoriiprogramtvpoalkoholu

Poszukują chętnych do zmagań na dzikiej wyspie. Show "Wyspa przetrwania" tylko dla nieustraszonych!

Zdaje się, że moda na programy typu reality show powróciła na dobre. Dla znanych TVN-owskich formatów jak "Agent-Gwiazdy" i "Azja Express" pojawi się konkurencja. "Wyspa przetrwania", którą emitować będzie telewizja Polsat, ma być polską wersją programu "Survivor", który bił rekordy popularności w wielu zakątkach świata (w USA doczekał się aż 34 edycji!). "'Wyspa przetrwania' to przygodowy program reality show dla każdego. Miejscem zmagań uczestników stanie się jedna z rajskich wysp na Pacyfiku. Spartańskie warunki i tropikalny klimat okażą się prawdziwym wyzwaniem dla każdego, kto będzie chciał przetrwać na niej jak najdłużej" - czytamy na stronie internetowej stacji. W odróżnieniu od TVN-owskich programów, w tym nie będą brali udziału celebryci. Castingi ruszyły! Czy wśród Was znajdzie się jakiś chętny na wypad w tropiki i ekstremalne wyzwania?

Wyspaprzetrwaniarozrywkaprogramtv

"Milionerzy" wrócili po 7 latach. Były pytania o Abstrachuje i Kaczyńskiego

Jeden z najpopularniejszych programów telewizyjnych powrócił na antenę po siedmiu latach. Wczoraj stacja TVN wyemitowała nowy odcinek teleturnieju "Milionerzy". Pierwszy epizod kolejnej edycji prowadzonej, jakżeby inaczej, przez Huberta Urbańskiego obejrzało aż 3,4 mln osób. Pomimo poprawionego wyniku oglądalności, jaki osiągnął kultowy program, widzowie zwracają uwagę na jego poziom. Pytania, jakie 9 lutego usłyszeli uczestnicy "Milionerów", dotyczyły m.in. Abstrachuje, drugiego ulubionego sportu Adama Małysza oraz wieczornej rozrywki Jarosława Kaczyńskiego. Internauci krytykują stopień trudności kierowanych do potencjalnych milionerów pytań, ale doceniają nową formułę programu. Banalne pytania nie są już przesadnie okraszone dramatyzmem, a dzięki skróconemu czasowi trwania teleturnieju rozgrywka zdaje się być bardziej dynamiczna. Kolejny odcinek już w poniedziałek 13 lutego o 20.55!

Milionerzyprogramtvtvn

Posłanka PiS złożyła skargę do KRRiT na "Fakty" TVN. Powód? Dowód osobisty z nazwiskiem prezydenta

Barbara Babula, posłanka Prawa i Sprawiedliwości, poinformowała na Twitterze, że złożyła skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z powodu wyeksponowania w jednym z materiałów "Faktów" TVN grafiki przedstawiającej dowód osobisty sądzonego za kradzież 8 milionów złotych konwojenta Krzysztofa W., który posługiwał się fałszywym nazwiskiem Mirosław Duda. Zdjęcie i imię oskarżonego zostały zamazane, natomiast nazwisko pozostawiono. Według posłanki PiS jest to "złośliwa, prostacka manipulacja", która ma na celu zdyskredytowanie nazwiska Andrzeja Dudy. "Proszę zobaczyć zbliżenie fałszywego dowodu. Imię zostało zamazane, nie widać, że to Mirosław, a nazwisko wyraźnie dopisane w obróbce komputerowej przez redakcję 'Faktów'. Ponadto imię i nazwisko są zmienione w kolejności, w stosunku do prawdziwego dowodu" - powiedziała Babula w rozmowie z Wirtualnymi Mediami. "Basieńku kochana a to jednemu psu na imię Burek? To wszystkie Dudy w Polsce maja teraz nazwisko zmienić ażeby nie nie urazić Pana Andrzeja?" - skomentował postępowanie posłanki jeden z użytkowników Twittera. Co postanowi KRRiT?

FaktyTVNprogramtvpolitykawmediach

Perwersyjna orgia na ekranie telewizji publicznej. Efekt "dobrej zmiany"?

Naturalistyczne przedstawienie sadyzmu i dewiacji seksualnych, pełne przemocy i okrucieństwa traktowanie Włochów przez biskupa, sędziego, bankiera i księcia... To pokrótce opis ostatniego filmu Piera Paolo Pasoliniego "Salò, czyli 120 dni Sodomy". W zakazanej w 40 krajach produkcji zwarto sceny m.in. chłopaka jedzącego własne odcięte genitalia, oprawców zaszywających w pochwie dziewczyny żywe szczury, skalpowanie żywcem... Reżyser mający na celu przede wszystkim ukazanie prawdziwego oblicza ludzkiego zła oraz krytykę faszyzmu, w swoim dziele balansował na granicy perwersyjnej pornografii a szeroko pojętej sztuki. Jednak czy takie filmy powinny być emitowane w telewizji publicznej, narażając na ich obrazy nieświadomych widzów? "Salò, czyli 120 dni Sodomy" został nadany w poniedziałek 12 grudnia przez kanał TVP Kultura 20 minut po północy. Oburzeni ofertą programową telewizji publicznej widzowie przypominają o deklaracjach obecnego zarządu TVP: "Mieli stawiać na tradycyjne wartości"...

dladorosłychtvpprogramtv

Magda Gessler namawiała do złamania prawa!

Magda Gessler, znana restauratorka i prowadząca program „Kuchenne rewolucje”, ma problemy za sprawą swoich słów wypowiedzianych w ostatnim odcinku programu. Prowadząca namówiła właścicieli restauracji w Czeladzi, aby spalili śmieci na swojej posesji. Jak stwierdziła, jest to tańszy sposób od ich wywozu. Uczestnicy programu skorzystali z rady restauratorki...Ich działanie jednak nie przeszło niezauważone! Heal Polska, organizacja działająca na rzecz czystego powietrza i środowiska, na swoim profilu na Facebooku napisała, iż zwróciła się do „Kuchennych Rewolucji” oraz stacji TVN o sprostowanie wypowiedzianych przez Magdę Gessler słów oraz realizację materiałów na temat wpływu zanieczyszczeń powietrza na zdrowie ludzi. Czy restauratorka uniknie odpowiedzialności?

problemGesslerprawoprogramtv

Czy "Kevina samego w domu" obejrzymy w tym roku?

Mimo że dopiero spadł pierwszy śnieg, do grudnia jeszcze dwa tygodnie, i na razie nikt nie myśli o przygotowaniach bożonarodzeniowych, decyzja o emisji najbardziej kultowego filmu kojarzonego z tymi właśnie świętami została już podjęta. Wszyscy pamiętamy sytuację z 2010 roku, kiedy po ogłoszeniu grudniowej ramówki Polsatu okazało się, że na liście nie ma obrazu "Kevin sam w domu". W sieci zawrzało. Protest blisko 50 tys osób sprawił, że stacja telewizyjna pokazała jednak film. Jak będzie w tym roku? Polsat chyba również nie zapomniał o błędzie sprzed lat i zapowiada emisję komedii 24 grudnia o godz. 20.05. To już potwierdzone!

kevinsamwdomuprogramtvchristmas

Pełna odsłona trailera "The Grand Tour" z Clarksonem

Nie tak dawno pisaliśmy Wam, że najnowszy program Jeremy'ego Clarksona i jego dwóch wiernych kompanów będzie miał najdroższą czołówkę w historii telewizji (wydano na nią 2,5 miliona dolarów, czyli prawie 10 milionów złotych). Wtedy też pokazaliśmy tylko zapowiedź otwierającej "The Grand Tour" sceny, a teraz już pełny zwiastun produkcji Amazon TV trafił do sieci! Czy zaskakuje? Clarkson w towarzystwie wielbłąda owszem! Do listy mocnych punktów trailera dodalibyśmy jeszcze prowadzących za kierownicą Ferrari LaFerrari, Porsche 918 Spyder i McLaren P1. Zobaczcie zwiastun! Jesteśmy ciekawi Waszych opinii! Czy stacja dobrze wydała pieniądze?

TheGrandTourzwiastunyprogramtv

Nowy program Jeremy'ego Clarksona będzie miał najdroższą czołówkę w historii telewizji!

Byłe gwiazdy hitowego "Top Gear" - Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May będą gospodarzami nowego programu "The Grand Tour", który emitować będzie Amazon TV. Producenci stopniowo podnoszą temperaturę wokół nowej produkcji! Czego dowiedzieliśmy się tym razem? Okazuje się, że "The Grand Tour" będzie miało najdroższą czołówkę w historii telewizji! Wydano na nią 2,5 miliona dolarów, czyli prawie 10 milionów złotych! Kwota powala, ale wiemy, na co została wydana ta niesamowita suma. Otóż w początkowej scenie nowego programu Clarksona i jego paczki pojawiło się 150 samochodów (i to takich z najwyższej półki). Poza tym udział w czołówce wzięło ponad 2 tysiące kaskaderów i...akrobatów! Jakby tego było mało to do jej nakręcenia wykorzystano 6 samolotów! Jeszcze nie został wyemitowany żaden odcinek, a już program przeszedł do historii! To się nazywa wejście smoka! Premierę "The Grand Tour" zapowiedziano na 18 listopada. Będziecie oglądać?

TheGrandTourprogramtvczołówkaTheGrandTour

TV Puls zapłaci 50 tys.zł. za emisję filmu o plantatorach marihuany

Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęła skarga za wyświetlenie nieodpowiednich treści o godzinie 20. 50 tys.zł. kary będzie musiał zapłacić kanał TV Puls. Film "Savages: Ponad bezprawiem" o którym mowa, zawiera "drastyczne sceny przemocy oraz naturalistyczne sceny seksu" i nie powinni oglądać go widzowie niepełnoletni. Interwencja KRRiT dotyczyła zakwalifikowania go do kategorii wiekowej od 16 lat i wczesna godzina emisji. Bohaterami kontrowersyjnego obrazu jest trójka przyjaciół, plantatorzy marihuany, którzy tworzą miłosny trójkąt. W idyllicznym świecie żyją do momentu, gdy odmawiają współpracy z meksykańskim kartelem. Emisja filmu odbyła się 15 listopada 2015 roku, ale dopiero teraz KRRiT podjęła decyzję o nałożeniu kary. Dzisiaj o godzinie 20 na TV Puls obejrzymy "American Pie: Zjazd absolwentów" :)

programtvtvfilmydladorosłych